Partnerzy serwisu:
Innowacje

Jest następca komórkowego Infopasażera

Dalej Wstecz
Partner działu

Partner działu:

Data publikacji:
06-01-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INNOWACJE
Jest następca komórkowego Infopasażera
Rys. google play
Aplikacja Mój Pociąg to następca wysłużonego już Infopasażera na telefony z Androidem. – Jest ona wynikiem poświęcenia prywatnego czasu oraz pasji do kolei. Myślę, że udało mi się stworzyć narzędzie niezbędne w każdej podróży – mówi "Rynkowi Kolejowemu" jej autor, Adrian Łubik.

Od jakiegoś czasu Łubik, autor aplikacji Infopasażer (działającej już od marca 2012 roku) miał duże problemy z jej utrzymaniem. Nie chce się w nie zagłębiać. – Niestety, nie było to zależne od mojej osoby, dlatego też postanowiłem wydać produkt bardziej nowoczesny, niezależny – tłumaczy. – Impuls, którego potrzebowałem aby stworzyć coś nowego dostałem podczas jednej z podróży, gdzie spotkałem starszą kobietę, która często podróżuje pociągami. Rozmowa dała mi bardzo duży zastrzyk pozytywnej energii. Jako osoba podróżująca pociągami po całej Europie znam bolączki przeciętnego pasażera i chciałem stworzyć coś, co naprawdę pomoże w ich złagodzeniu – opisuje Łubik.

Mój Pociąg to aplikacja, która łączy w sobie funkcjonalność starego infopasażera i rozkładów jazdy. –  Zasadnicza różnica między nową aplikacją a Infopasażerem jest taka, że Mój Pociąg czerpie dane w czasie rzeczywistym. Oczywiście może się zdarzyć tak, że pociąg zostanie opóźniony przed przejazdem przez kolejny punkt kontrolny lub przed wyjazdem ze stacji początkowej - wtedy opóźnienie w aplikacji może się pojawić dopiero po kilku chwilach – mówi autor.

Aplikacja pozwala użytkownikowi na zdefiniowanie ulubionych stacji oraz częstych połączeń, które będą na bieżąco wyświetlane na ekranie głównym. Wyświetla również planowe perony w rozkładzie jazdy jak i w tablicach stacyjnych, co przyda się niejednemu podróżnemu.

Oprócz standardowych funkcjonalności należy wspomnieć, że aplikacja jest w pełni dostosowana do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących, korzystających z funkcji TalkBack urządzenia mobilnego. – Kolejną funkcjonalnością wyróżniającą Mój Pociąg spośród innych aplikacji kolejowych jest możliwość zgłaszania potrzeby pomocy osobie o ograniczonej mobilności ruchowej - z poziomu wyszukiwania rozkładu jazdy można zgłosić taką potrzebę od razu do wszystkich przewoźników, których pociągami będzie jechał podróżny (tzn. np. jadąc z Warszawy do Gliwic z przesiadką w Katowicach, będzie można zgłosić potrzebę zarówno PKP intercity jak i Kolejom Śląskim w jednej wiadomości) – mówi Adrian Łubik.

Aplikacja jest na razie we wczesnym stadium rozwoju. W planach autora jest dodanie kolejnych funkcjonalności – pomysły na nie można zgłaszać przez formularz na stronie autora. Aplikacja jest tworzona w wolnym czasie i nieodpłatna. – Jeśli ktoś chce docenić mój wysiłek, będę wdzięczny za wystawienie opinii o aplikacji w Google Play – kończy Adrian Łubik.

Aplikację można pobrać tutaj.
Partner działu

Partner działu:

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Infopasażer zamknięty. Będziemy tęsknić

Innowacje

Infopasażer zamknięty. Będziemy tęsknić

Jakub Madrjas 09 maja 2023

Infopasażer wprowadza w błąd. Dlaczego?

Pasażer

Infopasażer wprowadza w błąd. Dlaczego?

Jakub Madrjas 20 lipca 2018

Jest ostateczna wersja Infopasażera na telefony z Androidem

Warte uwagi

PKP Intercity utrudniło dostęp do Infopasażera. Pasażerowie protestują

Warte uwagi

Obrazki z letnich podróży cz. 1

Pasażer

Obrazki z letnich podróży cz. 1

jar, Rynek Kolejowy 21 września 2013

Zobacz również:

Infopasażer zamknięty. Będziemy tęsknić

Innowacje

Infopasażer zamknięty. Będziemy tęsknić

Jakub Madrjas 09 maja 2023

Infopasażer wprowadza w błąd. Dlaczego?

Pasażer

Infopasażer wprowadza w błąd. Dlaczego?

Jakub Madrjas 20 lipca 2018

Jest ostateczna wersja Infopasażera na telefony z Androidem

Warte uwagi

PKP Intercity utrudniło dostęp do Infopasażera. Pasażerowie protestują

Warte uwagi

Obrazki z letnich podróży cz. 1

Pasażer

Obrazki z letnich podróży cz. 1

jar, Rynek Kolejowy 21 września 2013

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5