NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Intercity z nowym COK na Centralnym. Będzie więcej stanowisk obsługi

| Martyn Janduła 03.03.2017 0

Intercity z nowym COK na Centralnym. Będzie więcej stanowisk obsługi
Szkic nowego COK-u PKP IntercityMat. PKP Intercity
Obecny punkt obsługi pasażera PKP Intercity przejdzie gruntowny remont. W planach jest m.in. odświeżenie wnętrza oraz zapewnienie podróżnym więcej stoisk do zgłaszania spraw oraz więcej miejsc siedzących dla oczekujących. Na razie przewoźnik rozpisał postępowanie przetargowe.
PKP Intercity prowadzi obecnie przetarg w formie zapytania ofertowego na remont wnętrza Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Centralnym przy Al. Jerozolimskich 54 w Warszawie. Do 16 marca 2017 roku trwa składanie ofert. Wykonawca będzie miał 90 dni na zrealizowanie zadania. Cena jest tutaj jedynym kryteriom wyboru oferty.

Lokal znajduje się na parterze hali głównej Dworca Warszawa Centralna. Przestrzeń jest obecnie podzielona pod względem funkcjonalnym na strefę dostępną dla klientów PKP Intercity oraz strefę biurowo-administracyjną z zapleczem socjalnym. Jak podkreśla przewoźnik, w ramach prac remontowych w Centrum Obsługi Klienta, zaplanowano szereg działań mających na celu podniesienie standardów technicznych i wizualnych pomieszczenia.

Nowe stanowiska obsługi

W zakresie prac znajdzie się remont pomieszczeń pracowniczych, modernizacja ogrzewania w sali obsługi klienta, malowanie ścian, wymianę wykładziny dywanowej czy zamontowanie dodatkowych opraw oświetleniowych. Co więcej, po zmianach pasażerowie zyskają nowe stanowiska obsługi klienta.

Dodatkowo w pomieszczeniu znajdą się nowe elementy wyposażenia, m.in. nowe, większe kanapy czy drzwi przesuwne, które pozwolą łatwiej przemieszczać się pasażerom z większym bagażem oraz osobom niepełnosprawnym. Dodatkowo stoiska obsługi zostaną wyposażone w przegrodę szklaną. – Liczymy, że dzięki powyższym rozwiązaniom, zwiększy się komfort zarówno pracującej tam obsługi, jak i pasażerów, którzy codziennie korzystają z pomocy konsultantów – mówi Anna Zakrzewska z biura prasowego PKP Intercity.

Na czas niedogodności

Nie wiadomo na razie na jaki czas PKP Intercity planuje zamknąć COK na Dworcu Centralnym. – Po wyłonieniu wykonawcy zostanie ustalony harmonogram robót i na jego podstawie będziemy mogli zaplanować termin zamknięcia – wyjaśnia Zakrzewska. – Chcąc zminimalizować niedogodności, uruchomione zostaną dodatkowe okienka na hali głównej dworca oraz w galerii południowo-wschodniej – dodaje.


mat. PKP Intercity
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Warszawa (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS