Obecny punkt obsługi pasażera PKP Intercity przejdzie gruntowny remont. W planach jest m.in. odświeżenie wnętrza oraz zapewnienie podróżnym więcej stoisk do zgłaszania spraw oraz więcej miejsc siedzących dla oczekujących. Na razie przewoźnik rozpisał postępowanie przetargowe.
PKP Intercity prowadzi obecnie przetarg w formie zapytania ofertowego na remont wnętrza Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Centralnym przy Al. Jerozolimskich 54 w Warszawie. Do 16 marca 2017 roku trwa składanie ofert. Wykonawca będzie miał 90 dni na zrealizowanie zadania. Cena jest tutaj jedynym kryteriom wyboru oferty.
Lokal znajduje się na parterze hali głównej Dworca Warszawa Centralna. Przestrzeń jest obecnie podzielona pod względem funkcjonalnym na strefę dostępną dla klientów PKP Intercity oraz strefę biurowo-administracyjną z zapleczem socjalnym. Jak podkreśla przewoźnik, w ramach prac remontowych w Centrum Obsługi Klienta, zaplanowano szereg działań mających na celu podniesienie standardów technicznych i wizualnych pomieszczenia.
Nowe stanowiska obsługiW zakresie prac znajdzie się remont pomieszczeń pracowniczych, modernizacja ogrzewania w sali obsługi klienta, malowanie ścian, wymianę wykładziny dywanowej czy zamontowanie dodatkowych opraw oświetleniowych. Co więcej, po zmianach pasażerowie zyskają nowe stanowiska obsługi klienta.
Dodatkowo w pomieszczeniu znajdą się nowe elementy wyposażenia, m.in. nowe, większe kanapy czy drzwi przesuwne, które pozwolą łatwiej przemieszczać się pasażerom z większym bagażem oraz osobom niepełnosprawnym. Dodatkowo stoiska obsługi zostaną wyposażone w przegrodę szklaną. – Liczymy, że dzięki powyższym rozwiązaniom, zwiększy się komfort zarówno pracującej tam obsługi, jak i pasażerów, którzy codziennie korzystają z pomocy konsultantów – mówi Anna Zakrzewska z biura prasowego PKP Intercity.
Na czas niedogodnościNie wiadomo na razie na jaki czas PKP Intercity planuje zamknąć COK na Dworcu Centralnym. – Po wyłonieniu wykonawcy zostanie ustalony harmonogram robót i na jego podstawie będziemy mogli zaplanować termin zamknięcia – wyjaśnia Zakrzewska. – Chcąc zminimalizować niedogodności, uruchomione zostaną dodatkowe okienka na hali głównej dworca oraz w galerii południowo-wschodniej – dodaje.
mat. PKP Intercity