Pierwszy z czterech elektrycznych zespołów trakcyjnych 14WE, które są w posiadaniu spółki Industrial Division, będącej poolem taborowym, został już zmodernizowany przez ZNTK Mińsk Mazowiecki.
Naprawy prowadzone przez ZNTK Mińsk Mazowiecki polegają na odświeżeniu wnętrza pojazdu, montażu nowoczesnej toalety przystosowanej do przyjęcia osoby niepełnosprawnej oraz modernizacji systemu informacji pasażerskiej. Wymieniono także tapicerkę siedzeń. Pojazd otrzymał nowe malowanie.
Obecnie Industrial Division posiada 4 ezt serii 14WE, będące najbardziej zaawansowaną istniejącą konwersją EN57 (z tego pojazdu pozostał szkielet oraz, niestety, silniki trakcyjne). Krystyna Pękała, prezes Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie, zapowiedziała, że na początku roku 2018 przewoźnik przekaże ID swoje dwa kolejne 14WE, tym samym całkowicie pozbywając się taboru tego typu.
Na razie ID bezskutecznie próbował
wyleasingować 14WE Kolejom Śląskim. Przewoźnik ten jest jest obok SKM Warszawa jedynym operatorem korzystającym z 14WE. Jego pojazdy przeszły już
modernizację w ZNTK Mińsk Mazowiecki, analogiczną do tej, jaką teraz przechodzą pociągi z ID.