Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Hiszpanie nadzorcą na odcinku linii Kraków – Katowice? Supertanio

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
19-07-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Hiszpanie nadzorcą na odcinku linii Kraków – Katowice? Supertanio
Fot. Paweł Pawłowski, CC BY-SA 4.0
Poznaliśmy oferty w przetargu na nadzór nad kolejną częścią modernizacji odcinka linii E30 Kraków – Katowice. Najtańsza oferta – z hiszpańskiej Getinsy – jest ponadtrzykrotnie niższa od kosztorysu.

Postępowanie dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach etapu IIb modernizacji linii kolejowej E30 na odcinku Zabrze – Katowice – Kraków. Na ten etap składają się modernizacje odcinków: Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (15 km) i Trzebinia – Krzeszowice (16 km) oraz budowa sygnalizacji dla obszaru LCS Jaworzno Szczakowa i LCS Trzebinia.

PLK przewiduje, że nadzór nad pracami trzeba będzie sprawować przez 57 miesięcy. Kosztorys PKP PLK przewidywał wydanie na nadzór aż 50 662 953,71 złotych brutto. W przetargu wpłynęło osiem ofert. Dominującą rolę w ocenie będzie pełnić cena (80 proc.). Wprawdzie po 10 proc. punktów można otrzymać za nadzór nad wykonaniem zadań dodatkowych oraz za wykonanie badań na rzecz PKP PLK, ale wszyscy wykonawcy zadeklarowali tu maksymalne możliwe wartości.

Zarządca infrastruktury będzie teraz wybierać spośród ofert następujących firm i konsorcjów: BBF (30,5 mln zł), SGS i Kolmen (18,9 mln zł), Safege (20,5 mln), Karox i Trasko-inwest (32 mln), MP-Mosty i Drogowa Trasa Średnicowa SA (17,4 mln), Getinsa (14,9 mln zł), Ecm i Koltech Infra (18,3 mln zł) oraz MGGP (47,8 mln zł). Warto zauważyć, że najniższa oferta – Getinsy – plasuje się poniżej 30 procent kosztorysu.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5