Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

ECM z najtańszą ofertą na nadzór nad modernizacją "siódemki"

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
15-09-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
ECM z najtańszą ofertą na nadzór nad modernizacją "siódemki"
Fot. Mateusz Włodarczyk, CCA-SA
Termin modernizacji linii z Warszawy do Lublina zbliża się wielkimi krokami. PKP PLK udało się otworzyć oferty w przetargu na nadzór nad pracami. Chętnych jest osiem podmiotów.

Przetarg na nadzór nad robotami budowlanymi na linii nr 7 na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin PKP PLK ogłosiła w kwietniu. Jednak ze względu na wielokrotne zmiany w ogłoszeniu, oferty udało się otworzyć dopiero teraz. Ostatnia modyfikacja specyfikacji nastąpiła zresztą na dwa dni temu, ale zarządca infrastruktury stwierdził, że zmiana nie była na tyle istotna, aby ponownie przesunąć termin składania ofert. Dlatego dziś poznaliśmy firmy, które wzięły udział w postępowaniu.

Są to: ZBM Inwestor zastępczy, który zaoferował kwotę 43 mln zł brutto, konsorcjum Drogowa Trasa Średnicowa–MP Mosty (49,8 mln zł brutto) Karox (39 mln), TPF–Getinsa (47,8 mln), Kolmen–Hamilton (64,9 mln) Safage (42,8 mln) MGGP (42,9 mln) oraz ECM Group, która przedstawiła najtańszą, wartą 29 540 168,94 złotych ofertę. Ze względu na to, że wszystkie firmy złożyły takie same oferty w kryteriach pozacenowych, cena będzie tu decydująca. Kosztorys inwestorski wynosi 58 mln złotych.

Modernizacja linii kolejowej z Warszawy do Lublina ma trwać od 2017 do 2020 roku. Ze względu na duży zakres prac, PLK po ogłoszeniu przetargu zdecydowała o podziale przetargu na wykonawstwo. Przetarg jeszcze się nie skończył, na razie wiemy, że wpłynęło siedem wniosków. Linia podczas remontu będzie prawdopodobnie okresowo zamykana.

Na razie zarządca infrastruktury przygotowuje objazdy. Będą prowadzić głównie linią nr 30, a częściowo - jeszcze bardziej naookoło - linią nr 66. PKP Intercity zamawia już lokomotywy spalinowe do obsługi niezelektryfikowanej linii objazdowej przez Parczew.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Zmiany na linii otwockiej. Przerwa w ruchu i tymczasowy peron

Infrastruktura

Zmiany na linii otwockiej. Przerwa w ruchu i tymczasowy peron

Jakub Madrjas 01 czerwca 2023

Kolejny etap prac na linii z Warszawy do Otwocka

Fotorelacje

Kolejny etap prac na linii z Warszawy do Otwocka

inf. pras oprac. JM 02 grudnia 2022

Będzie takt dla pociągów PKP Intercity z Lublina do Warszawa

Pasażer

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Zmiany na linii otwockiej. Przerwa w ruchu i tymczasowy peron

Infrastruktura

Zmiany na linii otwockiej. Przerwa w ruchu i tymczasowy peron

Jakub Madrjas 01 czerwca 2023

Kolejny etap prac na linii z Warszawy do Otwocka

Fotorelacje

Kolejny etap prac na linii z Warszawy do Otwocka

inf. pras oprac. JM 02 grudnia 2022

Będzie takt dla pociągów PKP Intercity z Lublina do Warszawa

Pasażer

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5