Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Dziesięciu chętnych na LCS Konin

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
17-02-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Dziesięciu chętnych na LCS Konin
Fot. Kolejarz Dawid, SM42.pl
Poznaliśmy firmy, które zgłosiły się do ostatniej części postępowania na modernizację linii E20 między Warszawą a Poznaniem. Odcinek LCS Konin chce modernizować dziesięć podmiotów.

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły w ubiegłym roku przetargi na modernizację linii Warszawa – Poznań na odcinku Sochaczew – Swarzędz. Inwestycja będzie finansowana z unijnego instrumentu finansowego CEF „Łącząc Europę”. Za ponad 2,6 mld zł PLK zmodernizują 230 km torów, 10 stacji i przystanków. Prace torowe podzielono na trzy części. Postępowania są dwuetapowe, w dwóch pierwszych poznaliśmy już podmioty, które zgłosiły się do etapu prekwalifikacji.

Teraz PKP PLK otworzyły koperty z wnioskami o udział w postępowaniu na trzecią część zamówienia. Chodzi o prace w obszarze LCS Konin. Podobnie jak w pozostałych dwóch częściach zamówienia, zwycięzcy zostaną wybrani na mocy kryterium ceny (80 proc.), terminu realizacji (10 proc.) oraz gwarancji (10 proc.). Wykonawcy będą mieli na wykonanie prac 51 miesięcy.

Do udziału zgłosił się podobny zestaw firm, jak w dwóch pozostałych przypadkach, brakuje właściwie jedynie czeskiego OHL. Wnioski złożyły konsorcja: Strabagu, ZUE i Budimeksu; Track Tecu, Loenhard Weiss, Intop, Swietelsky i Infrakol; Imprasy i TSO; Trakcji i Comsy; Vias y Construcciones i Tesca; PKP Energetyki i Porr; Astaldi i CLF; Aldesy, Poltores IEC i Rubau, a także (samodzielnie) fimy Torpol i Sinohydro z Chin.

Modernizacja trasy Sochaczew – Swarzędz, kluczowej część magistrali Warszawa – Poznań, pozwoli na przejazd 500 pociągów na dobę – czyli prawie dwukrotnie więcej niż obecnie. Inwestycja PLK podniesie też poziom bezpieczeństwa i skróci podróż najszybszymi składami o kilkanaście minut. Więcej na temat modernizacji piszemy tutaj.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5