Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Dwanaście ofert na stację Olszamowice na CMK

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
05-09-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PLK otrzymały dwanaście ofert w przetargu na przebudowę stacji Olszamowice w ramach modernizacji linii nr 4 – Centralnej Magistrali Kolejowej.

Przetarg na realizację prac w formule „zaprojektuj i buduj” został ogłoszony w maju. Dotyczy wykonania dokumentacji projektowej, robót budowlanych i uzyskania niezbędnych pozwoleń. Pisaliśmy o tym tutaj.

Najniższą ofertę w postępowaniu, na kwotę 55 347 540 mln złotych brutto złożyło konsorcjum Budimeksu i PKP Energetyki. Cena stanowi wprawdzie tylko 80 proc. wagi, ale drugim kryterium jest gwarancja, którą wszyscy wykonawcy zaoferowali w maksymalnej wartości 10 lat. Konsorcjum Budimeksu powinno zatem wygrać to postępowanie.

Oprócz wspomnianej oferty, swoje propozycje złożyły też: Trakcja PRKiI, Torpol, Porr, ZUE razem z Track Tec i Infrakol, Strabag, Vias y Construcciones z Electren i NDI, Mota-Engil, Balzola, Swietelsky OHL ZS oraz Schweerbau wspólnie z PNiUIK i SBM. Ta ostatnia oferta była najdroższa (ponad 75,7 mln złotych) ale i tak mieściła się w wyznaczonym na 79,95 mln złotych kosztorysie PKP PLK.

PLK przygotowują prace mające na celu podniesienie prędkość maksymalnej na Centralnej Magistrali Kolejowej do 200 km/h. Obecnie taki limit obowiązuje jedynie na krótkim odcinku Zawiercie – Olszamowice. Kolejnym odcinkiem na którym będzie możliwe osiągnięcie prędkości 200 km/h jest Grodzisk Mazowiecki – Idzikowice, gdzie w marcu wybrano wykonawców prac.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

200 km/h na CMK od Grodziska do Idzikowic. Ruszył przetarg

Infrastruktura

Jest umowa na drugi peron w Opocznie

Infrastruktura

Jest umowa na drugi peron w Opocznie

jm, Rynek Kolejowy/inf.prasowa 17 maja 2017

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

200 km/h na CMK od Grodziska do Idzikowic. Ruszył przetarg

Infrastruktura

Jest umowa na drugi peron w Opocznie

Infrastruktura

Jest umowa na drugi peron w Opocznie

jm, Rynek Kolejowy/inf.prasowa 17 maja 2017

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5