NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

DB Cargo: Cyfrowa rewolucja w polskich kolejach cargo

| inf. prasowa 16.03.2017 7

DB Cargo: Cyfrowa rewolucja w polskich kolejach cargo
Fot. DB Cargo
Wszystko za sprawą GE Transportation i DB Cargo, które podpisały umowę na cyfryzację 250 lokomotyw w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji w ciągu kolejnych 5 lat. Umowa poprzedzona została trzymiesięcznym programem pilotażowym prowadzonym przez GE Transportation, zaprojektowanym do monitorowania i zarządzania wydajnością zasobów. Program umożliwia obserwowanie aktualnego statusu lokomotywy, co pozwala na zwiększenie wydajności i osiągnięcie 25-procentowego spadku awaryjności operacyjnej.
W Chicago – 15 marca – DB Cargo – europejska firma przewozowa oraz GE Transportation podpisały umowę na cyfryzację 250 lokomotyw w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji w ciągu kolejnych 5 lat. Jest to pierwsza umowa dotycząca cyfryzacji podpisana w Europie przez GE i stanowi krok milowy w dążeniach firmy do stworzenia inteligentnych lokomotyw oraz zdigitalizowania całego łańcucha wartości operacji w kolejnictwie. Współpraca ta oznacza także, że po raz pierwszy lokomotywy nieprodukowane przez GE zostaną wyposażone w rozwiązania tej firmy.

Najpierw był pilotaż

Umowa poprzedzona została trzymiesięcznym programem pilotażowym prowadzonym przez GE Transportation – RailConnect 360 Asset Performance Management Solution – zaprojektowanym do monitorowania i zarządzania wydajnością zasobów. Program umożliwia obserwowanie aktualnego statusu lokomotywy, co pozwala na zwiększenie wydajności i osiągnięcie 25-procentowego spadku awaryjności operacyjnej.

– Prowadzony wspólnie z GE Transportation program pilotażowy pozwolił na znaczne usprawnienia w zakresie dostępności floty i zmniejszył ilość awarii obsługi. Są to czynniki krytyczne dla naszych działań i realizowania dostaw towarów w ramach globalnego łańcucha dostaw – powiedział Steffen Bobsien, wiceprezes European Asset Management & Technology w DB Cargo. – Nie możemy doczekać się wdrożenia rozwiązań GE we wszystkich 250 lokomotywach oraz pozytywnych rezultatów tego działa dla całej naszej floty – dodał.

– Cyfrowa przyszłość przemysłu stała się faktem. Konieczność przekładania informacji w wizję, a wizji w wyniki nigdy nie była dla naszych klientów równie ważna. Podpisana umowa, opierająca się na osiągach i wydajności, dotycząca zdalnego monitorowania i diagnostyki lokomotyw nieprodukowanych przez GE, wyznacza całkowicie nowy model biznesowy – powiedziała Jamie Miller, prezes GE Transportation. – Jesteśmy zaangażowani w pomoc inżynierom i operatorom kolejowym, takim jak DB Cargo, w zakresie jak najlepszego wykorzystania zasobów poprzez dostawę nowatorskich rozwiązań redefiniujących możliwości osiąganej wydajności i efektywności – dodał.

Poprawa wydajności

Aplikacje GE do zarządzania zasobami (GE Asset Perfomance Management applications), oparte na przemysłowej platformie internetowej Predix Industrial Internet, pozwalają firmom takim jak DB Cargo na uzyskanie kompletnego, zintegrowanego przeglądu sprzętu, co umożliwia operatorom podejmowanie bardziej świadomych decyzji i poprawia wydajność zasobów sprzętowych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska i świat (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Innowacje
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska i świat (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS