Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Byliśmy wewnątrz Flirta dla Holenderskich Kolei (zdjęcia)

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
24-09-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

W wyniku zamówienia dokonanego przez Nederlandse Spoorwegen do Holandii dotrze łącznie 58 elektrycznych zespołów trakcyjnych Flirt serii trzeciej. Pociągi są obecnie testowane na liniach gdzie od grudnia 2016 pojadą z pasażerami.

Wszystkie pojazdy montowane są w zakładzie w Siedlcach. 33 ezt-y będą trójczłonowe, natomiast pozostałych 25 będzie posiadało 4 człony. Flirty pojadą na trasach regionalnych w południowej i południowschodniej Holandii. Kursować będą m.in. z miejscowości Den Bosch, Dordrecht, Arnhem czy Roosendaal. Choć przystosowane są do osiągania prędkości 160 km/h, w ruchu planowym, podobnie jak inne pociągi kategorii Sprinter (odpowiednik polskiego Regio), pojadą maksymalnie 140 km/h.

Zapraszamy do obejrzenia wnętrza pojazdu, którego zaprezentowano na targach Innotrans 2016 w Berlinie.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Glaspo: Specjaliści od szklenia pociągów i pojazdów komunikacji miejskiej

Tabor i technika

Glaspo: Specjaliści od szklenia pociągów i pojazdów komunikacji miejskiej

Martyn Janduła 02 listopada 2016

Przyrządy diagnostyczne wciąż pożądane

Infrastruktura

Przyrządy diagnostyczne wciąż pożądane

Martyn Janduła 12 października 2016

Ciekawostki Innotrans: Stoisko Alstom

Fotorelacje

Ciekawostki Innotrans: Stoisko Alstom

Jakub Madrjas 02 października 2016

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Glaspo: Specjaliści od szklenia pociągów i pojazdów komunikacji miejskiej

Tabor i technika

Glaspo: Specjaliści od szklenia pociągów i pojazdów komunikacji miejskiej

Martyn Janduła 02 listopada 2016

Przyrządy diagnostyczne wciąż pożądane

Infrastruktura

Przyrządy diagnostyczne wciąż pożądane

Martyn Janduła 12 października 2016

Ciekawostki Innotrans: Stoisko Alstom

Fotorelacje

Ciekawostki Innotrans: Stoisko Alstom

Jakub Madrjas 02 października 2016

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5