Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Aż dziewięć ofert na linię 285, ale żadna nie mieści się w budżecie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
16-05-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Aż dziewięć ofert na linię 285, ale żadna nie mieści się w budżecie
fot. Radosław Drożdżewski, lic. CC A-SA 4.0 Intern
Na palcach jednej ręki można policzyć tegoroczne otwarcia ofert na prace zlecane przez PLK, w których wykonawcy zmieścili się w budżecie. Kolejnym przykładem jest rewitalizacja linii 285, gdzie kosztorys zdecydowanie przekroczyło wszystkich dziewięciu wykonawców.

W marcu PKP PLK ogłosiła przetarg na rewitalizację linii 285 na odcinku Świdnica Kraszowice – Jedlina-Zdrój w trybie „zaprojektuj i buduj”. To jedna z bardziej malowniczych linii górskich w Polsce. Inwestycja ma być sfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, a pociągi mają tu wrócić w 2021 roku.

Przed tygodniem otwarto oferty na wykonanie prac. Zgłosiło się dziewięciu wykonawców, ale żaden nawet nie zbliżył się do opiewającego na 110 mln złotych brutto budżetu. Najtańszy był Dolkom, który proponuje 135,3 mln złotych brutto.

Wszystkie oferty przewidują realizację prac do końca grudnia 2020 roku, a pierwszego etapu do 20 listopada 2018 roku. Oprócz Dolkomu złożyły je konsorcja: ETF i Eurovia, Roverpol i Rover Alcisa, Track Tec i Infrakol, Rubau i Copasa, Schweerbau, Intop i SBM oraz firmy: Infra Silesia, Trakcja PRKiI i Strabag. Wszystkie te oferty przekraczają 150 mln złotych. 

Przekraczanie ofert w przetargach PKP PLK przez wszystkich wykonawców jest w tym roku regułą. Tylko w tym miesiącu było tak w przetargu na rewitalizację linii 221 oraz elektryfikację połączenia Rzeszów – Tarnobrzeg.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5