Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
Rozmowa z Wojciechem Orzechem, prezesem PKP Energetyki
Rozmowa z Grzegorzem Fingasem, członkiem zarządu PKP Cargo
Rozmowa z Przemysławem Janiszewskim, członkiem zarządu SK a.s., dyrektorem oddziału kolejowego Skanska SA
Będzie konkurencyjna oferta, to będzie rozwój kolei
Raport
Wprowadzenie
Najdłuższy i najgłębszy. Wszystko o tunelu Gotarda
Rozmowa z Dymitrem Petrowem-Ganewem, dyrektorem ds. sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej firmy Herrenknecht
Łódź wywalczyła podziemia
Średnica stolicy
Nie ma metra, które nie przecieka
Geotechnika: Bezpieczeństwo oraz właściwe zarządzanie ryzykiem decydują o sukcesie
Infrastruktura
Szybsze połączenie Lublin – Zamość
Podnośniki czy windy? Z dostępem do stacji bywa różnie
Kongres Infrastruktury Polskiej 2016. Żeby nie być jeleniem
Nowe prawo zamówień potrzebne, ale ważniejsza dobra praktyka
Rosja przyspiesza z Chińczykami kolej
Zintegrowany Transport
Rozmowa z Krzysztofem Karosem, prezesem Tramwajów Warszawskich
Rozmowa z Grzegorzem Dymeckim, prezesem Warszawskiej Kolei Dojazdowej
Tabor i Technika
Siemens Allach – tu powstają Vectrony
Polski rynek taborowy na tle regionu
Koncepcja piętrowych elektrycznych zespołów trakcyjnych
Prawo i polityka
Linki dla NEB w końcu z niemiecką homologacją
Felieton
Brexit, tunel w Alpach i mało znany raport o przewozach towarowych w UE
Czas na nowe przepisy techniczne dla projektantów infrastruktury
Zdziwienie
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne